Bimbo Pan

Nu sitter jag och har precis avslutat en Bimbo Pan Wrap. Vi gillar Bimbo Pan, dels för att dom är mjuka och goda, men mycket för att dom heter Bimbo, vi tycker det är kul. Jag sitter och obsessar lite över tentan, det fastnar liksom inte!

Men, en bra sak!! Nu är det klart med rummet!! Jag skickade in dom påskrivna kontrakten idag! Så Skönt!! Mailade även om kollade om jag kunde hämta nyklarna den 5:e när jag o Klara skall ha vår "FixaUppsalaDag"

Nu skall jag plugga lite mer. Se om det fastnar på nåt magiskt sätt...

Just det ja, jag glömde ju i ivern att jag saknar alla där hemma! Mamma, Lillebror Richard, Storasyster Elin, Farfar, Farmor, Liten, Idgie och resten av alla vänner!!
Ni behöver inte känna er bortglömda!!


Bilden har jag snott från Mammas hemsida.

Emilia Skrev:

- Snygg design du har!

Mimmi Skrev:

- TACK FÖR HJÄLPEN ÄLSKADE CATRINE! 11 mail på en timme - tack vare "soy una chica SUECA de 21 años..." vad ska jag göra utan dig sen? vart kommer jag hamna egentligen? sov gott


Namn:
Remember Me?

E-post: (publiceras ej)


Din Blogg eller Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0