På RIKTIGT.

Okej, det här är kanske inte så stort för så många, men det är så pass stort för mig att jag tog upp den här bloggen som nästan hade blivit dammig av oanvändandet.

Jag är för tillfället i min svågers Laban & Labolina-butik på Skånegatan 70 (om nån vill hälsa på eller köpa ett spöke av nåt slag) och in kommer två damer. Den ena hälsar och jag tänker att det här är lite konstigt. Nej men Hej, Inger Sandberg! För er som inte har sån koll på Laban och Labolina så är det Inger & Lasse Sandberg som skapade dem 1965, och jag har läst (blivit läst för) Labanböcker när jag var liten och nu har min svåger ju då den här butiken så jag gillar Laban mycket. Men oj, det här va coolt. Labans Mamma.

Hon köpte en badleksak, ett spöke.

mimmi Skrev:

- fan va coolt!med labans mamma alltså

Mammalotta Skrev:

- Jag tycker att det är HÄFTIGT!

Parisa Skrev:

- Såg att du någon gång valt min blogg till en av dina favoritbloggare. Det gjorde min dag.


Namn:
Remember Me?

E-post: (publiceras ej)


Din Blogg eller Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0