Café Oye

Jag har ju blivit med Barnklädesbutik nu när Elin & Mackan är på honeymoon i the Carribean. Vilket dels gör att jag har en fresh övernattningslägenhet á 54 kvm på Söder, plus att jag åker en sjukt massa tåg!! Men det går bra, jag är glad att kunna hjälpa till och så kan jag sitta här och läsa min kurslitteratur istället för att sitta hemma och somna en gång i kvarten!
Jag har även varit och kollat min syn eftersom det är lite suddigt på tavlan på föreläsningarna och yes box, 0,5 diddelipluppar fel hade jag, så snart är jag brillo! Mycket Nöjd!!  Så här har vi snyggingarna jag beställt från SpecSavers, 795 pix vart det så det känns bra!

Men vad jag egentligen skulle skriva om är Café Oye, världens bästa café, tillochmed bättre än Café Ké i Barcelonetan!! Dom har mitt favoritkaffe (nej jag menar inte latte utan Café Molinaris ekologiska espressobönor) Och en sjukt trevlig kille som äger/jobbar där! Jag åt världens godaste frukost med yogurth, hemgjord müsli och hallon i morse! Om nån nånsin är i närheten av Skånegatan/Katarina Bangata så är det inte bara Laban & Labolinabutiken ni skall besöka utan även Café Oye!!


Namn:
Remember Me?

E-post: (publiceras ej)


Din Blogg eller Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0