Hemtenta - hej, hej.

Sådär ja. Nu får man äta upp att man inte läst all litteratur till föreläsningarna. Bläblu. Men det känns ändå helt okej. Man har ju en vecka på sig att skriva max 9 sidor. Så det är nog lugnt, jag har ju redan börjat! Sitter på Café Oye och läser lite om en kille som heter Cicourel. Han verkar inte jättespännande, men det kanske kommer...

Annars så är jag ju då i Stockholm, har myst med mamma i helgen, jobbat på Birger Jarl. Bra skit kan man säga. Har även hunnit med att vara dundersjuk och stortvätta med.

Men det bästa av allt är att Annapanna kommer i morgon! (därav Stockholmsvistelsen) Så jag skall spendera två nätter på hotell Sundbyberg (hos Sofia & Ida) och sen bär det av till Uppis igen på torsdag för att jobba på en 18årsfest som är abbonerad på BJ. Skön glidare.

Nu skall jag kolla lite med på det här med fenomenologi då.

Puss & Kram

Jessica Skrev:

- Tjoo kan du hjälpa mig med bloggdesingner ?? snälla


Namn:
Remember Me?

E-post: (publiceras ej)


Din Blogg eller Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0