26-112

Yes Box, här har ni det! Mitt alldeles egna rum, 13 snygga kvadrat! Jag tänkte att det kanske finns ett litet intresse för mig kvar, vilket blåser upp mitt ego lite så därför tänkte jag blogga en sväng.

Jag har varit duktig student idag och gick upp tidigt, var på seminarium 8.15 (älskar redan den där kvarten) och är nu hemma, med en stor kaffe bredvid mig och skall ta itu med Anthony Giddens, som skrivit en skön bok på ungefär 700 sidor. Men, såklart var jag tvungen att pilla lite med det här innan, samt bädda, vika och pilla lite i rummet. Jag har nästan gått och blivit ordningsam!

Nu skall jag läsa, sen skall jag träffa K. Svensson, vi bor ju då ungefär 350 m från varandra vilket känns väldigt bra, sen i morgon är det föreläsning på morgonen och sen bär det av till Stockholm för lite fix o trix. Bland annat en synundersökning. Yeho!



Chipp.

mammalotta Skrev:

- Fin fint! Det är väl precis vad du behöver...Puss från snorig mamma


Namn:
Remember Me?

E-post: (publiceras ej)


Din Blogg eller Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0