Long time no see!

Jag har helt enkelt haft fullt upp med att Gotlands- Mysa så jag har inte hunit med någe internet över huvud taget! Men nu är jag i Freddagräddan (Fredhäll) Med K. Svensson och är tillbaka så att säga.

Julen har varit helt underbar! Bara skön och avslappnad och nog den bästa julafon på riktigt länge! Sen var Wallersfesten på juldagen sjukt rolig med! Riktig förfest med vin&sprite och singstar! Och Wisby Strand var riktigt lyckat!

Nu har jag packat ihop allt jag äger och tagit med 80% till Stockholm, flytt igen!! Men det gick bra! En aningn svettiga och mycket varma så kom vi fram till Klaras lägenhet! Jag har redan testat skidoutfiten och den sitter som en smäck! Hade glömt bort hur shysst det frasar om benen när man går i termobyxor! Det är toppen!

Nu skall jag tvätta ansiktet lite och krypa ner i sängen!

Vi hörs - jag lovar!


Namn:
Remember Me?

E-post: (publiceras ej)


Din Blogg eller Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0