Praktiskt taget på väg.

Jag är fortfarande i Fredhäll, fågelkvittret väckte mig finfint idag med!! Nu är jag snart redo inför nyår;

[ ] Snygga lösnaglar
[ ] Snygg bränna
[] Nyfärgat hår
[   ] Snygg klänning
[   ] På plats i Åre

Nu skall jag bara hoppa in i duschen, svänga förbi Hantverkargatan 27 och betala solduschen som jag inte kunde betala igår eftersom hela ICA- Banken fått fnatt och låst sig, faktisk första gången ICA krånglar så man skall väl va glad ändå, och sen skall jag u till Täby och hänga på Abc ett tag innan vi åker, JOHOO!

mimmi Skrev:

- Hola! saludos de väsby

hppas allt e bra med dig, ch att nyår blev bra

bkstaven 0 fattas på detta tangentbrd så hppas du fattar vad jag skriver, drar på nsdag, km hälsa på!trevlig helg! /mimmi


Namn:
Remember Me?

E-post: (publiceras ej)


Din Blogg eller Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0