Kurslitteraturen säljes!

Hola!

För att fira att min hemtenta nästan är klar och att jag i morgon avslutar denna delkursen så tänkte jag sälja mina kursböcker som jag inte längre behöver! Så om nån trillar in här och känner att dom vill köpa en av böckerna så är det bara att höra av sig!

Hemtentan blev rätt bra förästen.

Familjen i det moderna
- Christine Roman 200 kr
Gleerups lärobok i Psykologi - Christer Fäldt 175 kr
Kunskapssociologi - P. Berger & T. Luckman 85 kr
Moderna Samhällsteorier - Per Månson 90 kr

Mimmi Skrev:

- Men hej du, vilka snygga brillor, hehe sexigsekreterare.... Vill inte köpa några böcker, än, men hoppas det gick bra på tentan.

Har omdekorerat Nordsteds Spa ordbok lite, kände att den inte längre tillhör NW.

Kom hit snart, går allt som jag vill tänker jag stanna här. Förresten, började praktiken idag (hotell...),vet inte hur fregar y secar platos kommer utveckla min spanska i arbetslivet, tallrikarna svarar liksom inte. Is=hijos de puta

Mimmi Skrev:

- Men hej du, vilka snygga brillor, hehe sexigsekreterare.... Vill inte köpa några böcker, än, men hoppas det gick bra på tentan.

Har omdekorerat Nordsteds Spa ordbok lite, kände att den inte längre tillhör NW.

Kom hit snart, går allt som jag vill tänker jag stanna här. Förresten, började praktiken idag (hotell...),vet inte hur fregar y secar platos kommer utveckla min spanska i arbetslivet, tallrikarna svarar liksom inte. Is=hijos de puta


Namn:
Remember Me?

E-post: (publiceras ej)


Din Blogg eller Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0