Ny header till Calle Shulman?

Då var den sista lektionen i Spanska 1 avslutad! Måste säga att det känns SKÖNT! Nu är det bara ett hinder kvar på vägen... Gramatiktentan, den närmar sig med stormsteg och jag har lite P.A.N.I.K fortfarande. Men färgpennorna igår hjälpte!

Idag är det världens finaste väder ute, knappt kallt alls vilket är en trevlig omvändning från det iiiskalla vädret vi haft innan! Eller, jämför man med Sverige så är det ju inte iskallt direkt. Men, jag sakll sitta inne och plugga gramatik! Heela dagen!

Fram tills nu har jag fått roa mig lite, ni vet ju att jag gillar Calle Shulman, så jag satt och kollade lite på hans blogg där han har en tävling om vem som kan göra hans nya header och alla förslagen som han lagt upp var så fula, så jag gjorde en själv och skickade in, får se vad han tycker, man kan iallafall vinna Singstar- skivor och det hade varit perfabra till Åre! Vad tycker ni?


Fredrik Skrev:

- Du skulle ha vunnit istället, den nya är ful.


Namn:
Remember Me?

E-post: (publiceras ej)


Din Blogg eller Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0