God -Tenta- Morgon

Så, första etappen (ta sig ur sängen) avklarad! Nu så skall vi snart gå till Starbucks och köpa kaffe, sen skriva tenta. Jag kan inte säga att det känns bra, men efter att ha vridit och vändit på mig några timmar inatt så känns det iallafall bättre. Jag var duktig och gick o la mig jättetidigt, men vaknade efter nån timme igen och vred, vred och vände på mig. Tyvärr lyckades JP norpa min plats när jag gick upp för att kolla inbrotstjuvar (Anna) så jag hamnade med den strenhårda kudden. Illa. Men, jag somnade ändå tillslut.

Efter tentan skall vi åka linbana, äntligen! och sen skall JP få födelsedagsmassagen av mig (jag skall inte göra den, hallå present) och då tänkte jag gå en sväng på stan. Sen skal vi äta avslutningsmiddag med klassen!

Bara två dagar kvar nu.

mammalotta Skrev:

- Nu undrar jag bara - hur gick det??



Ska gå och köpa en box glögg nu.

Puss


Namn:
Remember Me?

E-post: (publiceras ej)


Din Blogg eller Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0