Hemklickat från Asos.com


Då har jag firrat skor till nyår och klänning till.. julafton? Eller alla dagar! Jag hoppas bara det hinner komma innan jag åker till Åre för att fira nyår! Nu skall jag snart gå och lägga mig, gramatiken är vad den är, imorgon får jag plugga mer.



Vad tror ni, flipp eller flopp?

Mia Skrev:

- Grymt snygga skor! Och bra pris!

Sandra Skrev:

- jag gillar klänningen

Patrik Skrev:

- Fina saker, du kommer säkert va snygg på nyår!! ;)

mammalotta Skrev:

- Definitivt flipp!!

Kommer det hem till mig??

Anonym Skrev:

- FLIPP FLIPP FLIPP du du durududu

SysterElin Skrev:

- Flipp!

KOm ihåg att ta med graningestövlarna när du ska gå ute bara.

Det är typ 120 minusgrader däruppe så det kan bli kallt om tissetassarna annars.



Vi kommer högst troligt också att vara där. Så jag hoppas att vi möts under misteln på tolvslaget!



NU ses vi snaaart!



Kram


Namn:
Remember Me?

E-post: (publiceras ej)


Din Blogg eller Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0