Inga stålfjädrar här inte!

Nu ligger jag nergosad i min gamla säng, i mitt gamla rum, hos mamma och det är SÅ SKÖNT! Sängen är fluffig och inte den minsta tillstymmelse av stälfjädrar finns, täcket är också fluffigt och inget luktar mögel eller fuktskador! Inte jag heller, för första gången på länge! Allt är underbart!

Efter att ha blivit mött av Anna, Klara & Lina på flygplatsen så åkte jag och mamma hem till Barlingbo, åt goda mackor och drack kranvatten! Sen drack vi lite glögg pratade och sen såg vi på Mamma Mia, och ja, jag kan på riktigt va sist med att se den, men den var riktigt bra! Lite förutsägbar ibland och lite tunn story men musiken var fantastisk, och jag är inget ABBA- fan, och allt passade in jättefint! Det är riktigt coolt hur stora ABBA är, och att dom fortfarande är det! Och det är nästan lika coolt att Meryl Streep efter så många år som skådespelerska går ännu en grej! Hon kan ju verkligen sjunga! Även om det är inspelat i studio så är det rikigt bra!

I morgon skall jag tvätta en massa, sen är det storfika på Vinäger med alla tjejerna! Efter det blir det lite julshopping och sen skall jag försöka åka och hämta en bli hos farfar och kramas lite!

Nu skall jag sova, sött som en liten flicka!


Namn:
Remember Me?

E-post: (publiceras ej)


Din Blogg eller Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0