Jag har inte åkt Linbanan

NU har jag skickat in en riktigt bra recension, eller en halvbra iallafall. Så nu är det bara Gramatik som gäller! Sorry att  jag är så sjukt tråkig men det är bara plugga som gäller nu. Men ändå så sitter jag och tänker på jul, och nyår och våren och mitt lilla, lilla rum i Uppsala och nyår och jul och hemma och alla mina vänner som jag snart får träffa. Det är inte lätt att tänka på gramatik när man har så mycket annat kul att tänka på!!

Jag har kommit fram till att jag skall packa ner allt i min väska redan på lördag förmiddag för att kunna väga den på ett apotek, så jag slipper betala förövervikt! Det hade varit så skönt att inte ha en massa handbagage, utan bara min stora incheckade väska och en handväska, plus datorväskan. Ah, det blir väl rätt mycket ändå...

Jag har bara en sak som jag har lite panik över. LINBANAN. Vi har fortfarande inte åkt linbanan. Det måste va fint väder på fredag eftermiddag, så vi kan åka den då, efter mördartentan.


Namn:
Remember Me?

E-post: (publiceras ej)


Din Blogg eller Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0