Jag klarade Analisis tentan!

Yes Box, G it is! Skönt att veta, men ändå så tänker jag bara på den där dumma fonetikomtentan... Men iokförsig hade det varit 100 ggr jobbigare att kugga den här Analisis de Texto tentan än omtentan på fonetiken. AT omtentan är om 1,5 vecka, dagen innan den gigantiska 4 h Gramatiktentan. Jag är nöjd med det iallafall!

Vi fick även veta idag att det är okej att vi kommet 10 tjejer och invaderar Åre, nej det är inte komunen som behövde godkänna utan Anna & Klaras hyresvärd, som sa ja! Nu är det bara upp till den fjärde roommaten som skall säga ja. Frågan är bara vem som skall fråga...

Sen har vi ju problemet med bil med, det fattas fortfarande en.


mammalotta Skrev:

- Men...jag visste det väl!! Grattis!!

Du ska se att den andra också har gått bra!



Varför hyr ni inte en bil? det kan inte bli så dyrt när ni är flera stycken.

Tips, bara

Puss

ANna Skrev:

- WHAT? Varfor vet inte jag om detta? FAN va bra. Jag maste lasa 'inga hamningar'.. NU. LOVE U

Anna Skrev:

- Och GRATTIS till tentan foresten. ;)


Namn:
Remember Me?

E-post: (publiceras ej)


Din Blogg eller Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0