Kursslut!!

Yes box, nu vart det klart då! Det känns mycket skönt!! Och tentan gick bättre än förväntat, men jag kan inte säga om jag fick g eller inte. Det bra är att redan på måndag så får vi veta!! Men behöver alltså inte obsessa på julafton! Så, hur som haver så kommer jag klara mer än 75% och alltså inte behöve betala tillbaka mitt CSN- bidrag. Frågan är bara.. OM jag inte klarade Gramatiktentan, kommer jag göra omtentan? Vad tycker ni?

Nu är vi hemma, jag har ätit min sista WokiMarketWok och skall ni ta en liten tupplur, sen skall vi åka linbana! Jooho!

1,5 dag kvar till Suecia. Det är helt sjukt att jag skall lämna det här stället!! Satt en stund vid stranden och åt lite wok idag, var tvungen att kisa för det var lite soligt, men havet är sjukt vackert. Nu skall jag byta ut det mot.. Fyrisån?

Hej så länge - från landet där solen fortfarande lyser.

Mammalotta Skrev:

- Men... Tänk dig Fyrisån på våren... Grönskande trädgrenar som. Hänger ner och du ska ut i den ljusa vårkvälllen.....det är Sverige!

Skönt att det gick OK. Klart du ska göra omtentan! Nu dricker jag glögg. Har vaxpropp - fy, det är det ju bara gamla gubbar som har -och så jag... Puss


Namn:
Remember Me?

E-post: (publiceras ej)


Din Blogg eller Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0