Lördagspromenad I Barςa

Igår gick jag och JP en promenad genom stan. Jag förundras varje gång över hur STOR den är, och hur många olika stilar man kan hitta. Jag tänkte att jag lägger upp några av bilderna till er, för att göra er lite avundsjukna :) Som ni ser så har vi 15c° och löv på träden, den 6:e December! Det är rätt härligt!

Konstigt att jag inte har med hemreseångest än jag har.

mammalotta Skrev:

- Men du...JAG är jättelycklig för att du kommer hem!!!

Fin blogg!!

Catrine Skrev:

- Tack lilla mamsen! Jag är ju med glad! Kram

Peggygirl Skrev:

- Barcelona är en underbar stad, jag och min familj brukar semestra i Lloret de Mar varje sommar och då gör vi ett besök i staden, och jag blir lika "förälskad" varje gång :-) jättkul att "hitta" din blogg !


Namn:
Remember Me?

E-post: (publiceras ej)


Din Blogg eller Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0