Mission Completed

Jag har åkt linbana, Teleférico de Barcelona, och varit på Montjuic en gång till! Och det är så fint!! Vi åkte vid precis perfekta tidpunkten, precis innan solnedgången så det var så vackert!! Även om den där linbanan inte var det säkraste jag varit med om. Den knakade och sprakade och gungade, men vi överlevde! Nu har vi packat lite mer, fikat lite på cruasáner och plattat Annas hår. Nu skall vi pillra lite till och vid 21.30 skall vi möta upp klassen för avslutningsmiddag! Här kommer lite snygga Barcelona- bilder! Nur är det inte låg tid kvar tills jag är hemma. Det är konstigt, men jag känner ändå att det är okej att lämna Barcelona, jag kommer ju tillbaka!


Teleféricos de Barcelona i solnedgången.


Mitt vackra Barceloneta!


Jag i linbanekorgen.


JP på Montjuic.


Vackra solnedgången på berget.


Jag ovanför Plaςa Espanya

Mammalotta Skrev:

- Älskling, Välkommen hem!!


Namn:
Remember Me?

E-post: (publiceras ej)


Din Blogg eller Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0