Oh Yes.

Oh yes, febern är borta och jag kan röra på huvudet utan att grimasera av smärta, GRYM känsla! Anledningen till varför jag inte skrev någonting igår var för att jag 1. Helt enkelt inte kunde, jag orkade bara klicka och det blir inte så bra blogginlägg av det, och 2. Jag låg i sängen hela dagen förutom två besök till toan och 4 besök till vardagsummet för att dricka glögg. Mmm, glögg! Men i morse mådde jag mycket bättre, jag duschade av mig all febergegga och jag och JP kollade på sista avsnitten av Desperate Housewifes sen gick vi (okej jag åkte buss) och mötte Matilda och pluggade på Starbucks länge!

Nu har vi nyss kommit hem, kollat mailen efter svar på tentor (tomt) och tackat ja till ett studentrum i Uppsala, men hold your horses missie, det är inte klart, jag är 2:a vilket betyder att om nummer 1 vill ha den så får den det men om den inte vill ha den... Så är den lilla skokartongen på 13 kvm MIN! Woho!

Nu skall jag vara tråkig och plugga mera Civilización, har ett helt århundrade att läsa in! Men jag lovar att skriva lite senare för att ersätta den tomma gårdagen!

H* Skrev:

- - lucky u !

mammalotta Skrev:

- Hurra för att du mår bättre. Hurra för dig som är sååå driftig och fixar och trixar!!



Uuundrar hur det blev med flyget??

Du kan inte få något läkarbesök i Visby - de tar bara emot akutpatienter i julhelgen

Catrine Skrev:

- haha, då får jag se till att bli akutsjuk! :)

H* Skrev:

- - HAHA ELLERHUR , SÅ SJUKT ! HAHAHAHA ELLERHUR SÅ SANT SÅ , AWH THANKS DEAR ! PUSS .


Namn:
Remember Me?

E-post: (publiceras ej)


Din Blogg eller Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0