Petter, Marit Bergman & Jag

Ahh. Vårt internet har fått ryck och är nu långsammare än modemet vi skaffade 2002! Panik! Men, jag skall inte bry mig om det. Det är bra att vänja sig vid att allt inte skall gå så fort hela tiden. Eller, så kommer jag iallafall uppskatta farten mer sen! Det kan även bero på att jag håller på och säkerhetstömma min papperskorg, så det kan va datorn som är lite trött med. Jag måste verkligen lämna in den på lagning det första jag gör när jag kommer till Stockholm!!


"Spotify, med grundaren Daniel Ek i spetsen, får omkring
1 000 förfrågningar i veckan om inbjudningar till tjänsten.
De flesta får direkt nej, men bland undantagen finns Petter,
Marit Bergman, Catrine och en fotbollsspelare i Premier League.
Kanske är det tystnaden som gjort bolaget till årets snackis."


Jag fick ja! Okej, jag la till mitt namn i artikeln, det var inte så från början, men jag ville förtydliga. 


Namn:
Remember Me?

E-post: (publiceras ej)


Din Blogg eller Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0