Pirr i magen

Åh, jag har lite pirr i magen, dels för att jag måste klara tentan i morgon, men mest för att det skall bli så kul att komma hem!! Det skall bli roligare att komma hem än vad det sakll bli tråkigt att lämna Barcelona, om ni förstår? Jag chattade med Anna, Anna i Visby nyss, och Klara E och Klara S, och jag saknar alla så mycket! Men snart, om 2,5 dagar så ses vi igen!! För då kommer jag till Visby Flygplats!

Nu skall jag plugga Gramatik, massivs med gramatik så jag slipper göra omtenta i januari och spendera hela julen med att plugga. För jag vägrar!!


Sara Skrev:

- Lycka Till!

Emma Skrev:

- Det går säkert bra!! Lycka till!

mammalotta Skrev:

- Älskling, lycka till, du är bäst!!

Men.....I.N.G.E.T om att du saknar din lilla tjocka mamma.....ska det va så???? jag bara undrar

Puss


Namn:
Remember Me?

E-post: (publiceras ej)


Din Blogg eller Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0