Så var julen räddad!





Yes, jag kommer hem till Gotland
klockan 18:20 den 21:e December! Dom hade sänkt priser på just den fligthen jag ville ha och jag lyckades efter många om och men boka den!




Här har ni beviset!






Elinsyster Skrev:

- Vad sjukt att jag åker samma flyg,

fast två dagar senare

och en timme tidigare

från Bromma i och för sig.

Men ändå helt vanvettigt vilket sammanträffande!

Vi måste vara släkt!?

Ska i allfall bli jättemys och din fantastiska mamma har lovat att ni hämtar mig.

Vad önskar du dig?

Vad ska du köpa till Richard?



Här hemma dricker vi helt plötsligt glögg med cognac i varje dag. Man somnar så skönt då. Jag känner mig lite som farfar förutom att glögg är gott och dricku är äckligt då da.

Vad roligt med Uppsala!

Då kommer du att få komma hit till mig och hälsa på, göra storstan liksom. Det ser jag fram emot!

Puss och kram allra käraste lillasyster, nu längtar jag efter dig.

mammalotta Skrev:

- Oj, vad jag längtar till jul och efter dig/er! Vad glad jag är att flyget fixade sig - du ser, det funkar att hota lite. Puss älskade unge


Namn:
Remember Me?

E-post: (publiceras ej)


Din Blogg eller Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0