Satan!

Ah, nu är jag på riktigt dåligt humör. Jag hade feber i natt så jag sov jättedåligt, knaprade aspirin i morse och vart ganska pigg men nu har det dalat... Sov en timme ungefär och vaknade med världens ont i halsen. Sen kom jag på att jag glömt att boka biljett till Gotland när vi kommer hem så gick jag in och skulle göra det, och då hade de billiga biljetterna på den avgången jag ville åka tagit slut, så nu får jag åka 20:00 istället för 17.30, men på nåt sätt så lyckades jag göra fel och bokade 14.15, vilket jag inte kommer hinna landa till, så jag stängde ner allt jättefort och hoppas att det inte hann gå igenom! Har än så länge inte fått nåt bekräftelsemail så vi får väl se! Har tagit aspirin igen och har strax ett Grey's Anatomyavsnitt på datorn som förhoppningsvis kan pigga upp mig!

Hur har ni det?

mammalotta Skrev:

- Stackars lilla du, nu skulle du haft din mamma... Om du inte kommer hem vrider jag öronen av dig! Det är inget hot - det är ett löfte... Var rädd om dig. Puss

mammalotta Skrev:

- Hur är det med dig lilla hjärtat ? Såg nu att det VAR sociologin du kommit in på. Skriv när du blir piggare puss

mimmi Skrev:

- fan va snygg loggan e! utmärker känslan av mäktighet, ya sabes, el sentido de poder. Espero que sientas mejor mañana, guapa.

Nos vemos por la mañana, si esto ya no has leído, te despertaré a las 10.

Hasta mañana


Namn:
Remember Me?

E-post: (publiceras ej)


Din Blogg eller Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0