The Dress

Efter att ha fillat och pillat med lite bilder hela eftermiddagen så kilade jag, Anna & Matilda och handlade lite snacks. Vi har nu ätit en massa gott, bröd, chevrécreme, hoummus, avocadofluff, pesto och druckit vår vän Oro, fin Cava för under 3€.

Nu sitter vi och spottar lite, mitt nya ord för att lyssna på musik på spotify. O helga natt med Tommy Körberg är favoriten. Vi har även tända ljus. Matilda ritar en flicka, Anna limmar med bilder och JP ligger i sängen. Man skulle kunna kalla det julmys, om inte jag hade gått med öppen tröja idag för att det var så varmt. Det förstör julmysstämningen lite men var riktigt skönt!

Vi får se hur/var/när/om vi skall fira tentan, jag har lite svårt för det eftersom jag har den där klaradejagtentanångesten om än mycket mindre än förra gången, men man vet aldrig!

Här har ni klänningen förästen. Tänkte va så där fjantig och klippa bort huvudet för att jag inte har tvättat håret på 2 dagar och är lite trött, men - I'm just not that girl.





Namn:
Remember Me?

E-post: (publiceras ej)


Din Blogg eller Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0