Tummhållningen hjälpte!

Tentan gick bra! Tror jag iallafall. Den kändes inte så svår. Svarade på ala frågor utom hanva den sista, men det var Pontus fel, om jag inte får G eller är på gränsen till VG (jo men visst) så skall jag överklaga den!

Efter tentan gick jag, JP & Matilda och åt sushi buffé för 9.90, GRYMT gott och hur mycket som helst! Sen gick vi vilse, eller vi utforskade nya delar av stan iallafall och det var kul! Vi hittade lite piffiga affärer, ett jättestort musem och en skum marknad med damkläder.

Sen gick vi och hämtade mins skor hos skomakaren, men bara ett par var kvar. Skomakaren sa att jag skulle komma tillbaka på eftermiddagen, eftersom klockan då var 15.30 få frågade när när eftermiddagen började, han sa att den började 16.30 så jag får gå tillbaka snart.

Just det ja, jag köpte min nyårskläningn med! Visar den sen.

Nu skall jag siesta lite, har varit en hård dag.



Namn:
Remember Me?

E-post: (publiceras ej)


Din Blogg eller Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0