Vilken dag!

Idag har jag inte gjort ett vettigt dugg, det vart inte nån bokrecension, den planerades om till i morgon så kan vi kolla på filmen (ja, jag vet) och således skriva en ännu bättre recension! Jag har idag kollat mina sidor på studentstaden 500 gånger, men det står fortfarande inte om jag fått skolådan eller inte, har även börjat kolla lite smått på andra rum och jag är körd så, om det är nån som känner nån som känner nån som har ett rum eller slott eller vad som helst i Uppsala som dom vill hyra ut så är det bara att klicka här och berätta det för mig, för jag börjar få lite P.A.N.I.K som K. Svensson skulle ha sagt.

Idag har jag även tvättat två filtar vi haft i soffan och spillt lite glögg, lite choklad och diverse färgpennor på. Dom torktumlar fortfarande, och eftersom elen är som den är (dålig) så är det ISkallt här inne! Men nu får det va nog, elementet skall på!

Just det ja, för att tillägga till mitt bostadsproblem så har jag en fresh lägenhet i Stockholm att byta med, tror det kan höja mina odds lite, så glöm inte. HÄR kan ni berätta för mig vart jag skall bo!

mammalotta Skrev:

- Kusin Rutger och hans Monika i Knivsta kan kanske hjälpa till...om inte annat med akutbostad.

Klara Skrev:

- Ingen PANIK älskling. Du vet att du alltid är välkommen hos mig. No prob. Puss

Lina Skrev:

- Och är du sugen på öldoft och melodikrysset:) Då är du alltid välkommen hos mig med!


Namn:
Remember Me?

E-post: (publiceras ej)


Din Blogg eller Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0